Sık Sorulan Sorular
28 Kasım 2023

1.     Öneri ve Şikayetlerimizi Hastanenizde Kime Bildirmeliyiz?

   Her türlü öneri ve şikayetlerinizi Hasta Hakları Birimimize sözlü veya yazılı olarak iletebilir veya online ‘’HASTA ÖNERİ FORMU’’ doldurarak bize gönderebilirsiniz.Tüm öneri ve şikayetler Hastane Yönetimi tarafından değerlendirilmektedir.

2.     Nasıl Randevu Alırım?

  Alo182 Aranarak;  Çağrıyı karşılayan operatöre hastanın T.C. kimlik numarası verilir.
Randevu talep edilen hastane, poliklinik ve varsa hekim tercihleri operatöre bildirilir.
Operatör uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa bildirir.
Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.
Alo 182'nin yanı sıra "ONLİNE RANDEVU SİSTEMİ" aracılığıyla da randevu alabilmektedir. 
Merkezi Hekim Randevu Sistemi ilk kez giriş yapılırken her vatandaş için ayrı bir hesap açılır. 
Bunun için ilgili yönlendirme adımları takip edilir.
Hesap açıldıktan sonra "Randevu Al" butonunu kullanarak T.C. kimlik numarası ve belirlenen şifre ile giriş yapılır. 
Hesabınıza E-Devlet şifrenizi kullanarak da giriş yapabilirsiniz. İstenilen hastane, poliklinik ve hekim tercihi yapılarak randevu alınır.

3.     Hastanenizin Adres Bilgilerine Nasıl Erişebiliriz?

  Hastanemizin detaylı adres ve iletişim bilgilerine web sitemizin ‘’İLETİŞİM veULAŞIM’’ sayfasından erişebilirsiniz.

4.     Muayene Olmak İçin Gereken Evraklar Nelerdir?

  Hastanemizde muayene olmak isteyen hastaların Sosyal Güvenlik Kurumlarından müstehak olduklarından emin olmaları gerekmektedir. Aksi hallerde hastaneye gelmeden önce Sosyal Güvenlik Kurumlarına uğramaları gerekmektedir. Hastaların yanlarında getirecekleri evraklar;

  • Nüfus cüzdanları,
  • Randevu PIN numaraları,
  • Eski tahlil sonuçları ve çekilmiş filmler,
  • Varsa kullandıkları ilaçlar ve listesi,
  • Varsa sağlık karneleri,
  • Varsa ilaç ve diğer alerjileri bulunan maddelerin listesi,
  • Varsa kronik hastalıklarının listesi ve eski epikriz evrakları,
  • Varsa daha önce hastanede yapılan işlemler listesi, hastalık geçmişleri,
  • Biliniyorsa tedavi oldukları hekim isimleri getirmeleri,
  • Kan alınması gereken durumlarda son 8 saat içerisinde aç olmaları gereklidir.

 

5.     Tahlil Sonuçlarını Nasıl Öğrenebilirim?

 

  Yaptırmış olduğunuz tüm tahliller ve sonuçlarını tarih ve açıklama bazında referans değerleri ile birlikte https://www.enabiz.gov.tr/ görebilirsiniz.Ayrıca hastanemizin ‘’LABORATUVAR SONUÇLARI’’ sayfasından tahlil sonuçlarınıza ulaşabilirsiniz.

 

6.     Acil Servise Randevu Almadan Başvuru Yapılabiliyor Mu?

 

Acil servisimize randevu almadan başvuruda bulunabilirsiniz.  
Acil servislerde hastalıklardan ziyade ani tıbbi durumlara müdahale edilir.

 

7.     Acil Servise Hangi Durumlarda Başvurmalıyız?

 

Acil Servisimize en sık başvuru durumları;

-Nefes darlığı
-Göğüs ağrısı, sıkışması
-Yaralanmalar, kazalar sonucu oluşmuş veya bireyin kronik hastalıklarından kaynaklı kanamalar
-Jinekolojik aciller (vajinal kanama, doğum sancısı, gebelerde her türlü kuvvetli ve sebat eden ağrı, sancı, tansiyon yükselmesi/düşmesi)
-Ateşlenme
-Bilinç kaybı veya bulanıklığı
-Travma sonucu incinme ve kırılmalar
-Motorlu araç kazaları, iş kazaları
-Kafa ve boyun travmaları
-Her türlü ani gelişen hareket bozukluğu, his kaybı, inme, felç
-Ani gelişen konuşma bozukluğu
-Vücudun herhangi bir bölgesinde şiddetli ağrı gelişmesi
-Ciddi bulantı, kusma, ağır ishal ve bunlara bağlı dehidratasyon (susuz kalma)
-Kronik hastalıkların yol açtığı ataklar (psikotik atak, KOAH, astım, migren gibi)
-Bebeklerde ciddi emme güçlüğü, durmayan ağlama, göz bebeklerinde boyut değişimi, aşırı hareketsizlik
-Psikiyatrik aciller (panik atak, psikotik krizler, saldırganlık artışı gibi)
-Alerjik reaksiyonlar (nefes darlığı, ürtiker, ciltte ve yüzde şişme, kabarma, aşırı kaşıntı gibi)
-Hayvan ısırıkları ve sokmaları
-Zehirlenme veya zehirlenme şüphesi

 

8.     Acilde Muayene Olmak İçin Gelirken Yanımızda Hangi Evrakları Bulundurmalıyız?

 

 Muayene olmak için nüfus cüzdanınız yanınızda olmalıdır.